official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: ouh alam sekitar !!

Saturday, May 21, 2011

ouh alam sekitar !!

student2 yang dihormati ,
aku sebagai pelajar yang prihatin , tidak seberapa setuju dengan pemikiran jabatan2 alam sekitar di luar sana .. buat ape la dieorang susah2 pegi tebang pokok untuk buat krtas pperiksaan .. kan membazir . tak ke bodoh namanye tu ? *hehe* yelah aku tau dieorang buat tu untuk kebaikan kita jugak .. nk buat kite bijak . tapi zaman da berubah ar .. laptop kan ade , dripada merosakkan alam2 di luar sane , kite gune je la laptop tu .. aku da hangin ni , disebabkan exam dibuat atas kertas aku ta dpt jwab soalan bm smlam .. kalau la gune laptop , 5 mnit da siap aku bwat krangan .. klau buat dlm kertas , ALLAHUAKBAR !! dengan comot liquidnye , pen basah2 , krtas konyok sane konyok sini . tak tergamak aku nk mnulis --'  haha kalau siapa pemikiran same cam aku , bodoh la pemikirannya tu :p 


RENUNG - RENUNGKAN LAH :p

No comments:

Post a Comment