official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: terima kasih papa . terimas :)

Thursday, May 5, 2011

terima kasih papa . terimas :)


terima kasih sayang sebab da buat aku bahagia . perghh memang aku sayang dia ! dia la orang first yang buat aku senyum balik . sepanjang aku bermasam kan diri kat skola , tak pernah sorang pon bolei bwat aku senyum . tapi bila dia hadir dalam hidupku , segala kegelapan di hati hilang . hanya cahaya yang menyinari hatiku . bila aku datang sekola , hanya dia yang aku pikir . hanya dia yang aku nampak . haha aku suka bila dia senyum . aku suke tngok mata dia . bila bertentang mata , hanya Allah yang tahu macam mane perasaan aku time tu . sudahlah tinggi , putih , alim , bijak pulak tu . cukup PACKAGE broooo :p haha tapi aku da tanak couple , serik bercinta la konon . haha tapi insyaAllah , kalau bertemu jodoh aku akan jaga betul2 . tak kira la sape2 pon , yang penting yang bolei mencintai aku seadanya :)


No comments:

Post a Comment