official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: old songs

Friday, December 9, 2011

old songs

sometimes old is better than new .
semalam aku tak dapat tido sebab cuaca sangat sejuk semalam .
aku call baby aku , tapi dia da tido .
tiba2 hati aku terdetik nak dengar lagu zaman2 dulu punya .
hahaha bagi aku ayat lagu zaman dulu lagi power dari lagu sekarang ,
'' mengapa menyinta andainya tak setia '' ,
ayat ni memang sesuai untuk orang nga frust . haha
'' andainya ditakdirkan cintamu didustai , 
pastinya kau mengerti siksanya perpisahan '' ,
yang ni pulak , 
'' Antara gadis yang ku temui , kau saja kini dalam renungan ,
Mungkin kerana dengan senyuman , terpegun diriku ''
kalau laki , sesuai sangat la nk bagi kt pmpuan ;D
banyak lagi ayat2 yang best ,
'' silap aku juga kerna jatuh cinta ,
insan seperti mu seanggun biadari '' 
kalau yang ni , beauty and the beast .
haha orang hodoh suka kat cantik .
ni baru yang lagu melayu punya ,
lau lagu orang barat punya lagi lah ,
perghhh powerrr ! ;D
okay lah , aku pon da penat ni .
lau sempat aku list lagu orang barat pulak k ,
love you stalkers , assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment