official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: I swear I love you babe !

Friday, April 29, 2011

I swear I love you babe !

aku dah tak dapat tahan sebak di dada ini . aku hanya berharap akan ada yang datang untuk mengubat hati aku yang luka ini . akan ? haha bukan , memang dah ada pon yang tolong ubatkan hati yang sakit ini .




thank you mohd hijaz ramzi . seriously takde pon orang secaring anda . almost every night dia call aku and every problem aku dia tahu . I trust him , really I trust him . tapi aku dengan dia takde pape pon , 'syasya' jangan marah , haha kami rapat sebagai anak dan mak :p hijaz selalu buat aku senyum bila aku nangis . aku da tak tahu nak balas dengan apa budinya itu . but it doesn't means yang orang lain ni aku tak sayang . thanks fatin sebab selalu dengar masalah aku , thanks farah sebab selalu teman aku bila aku sedih , thanks fini sebab sentiasa habiskan waktu untuk aku , thanks tengku sebab call aku malam2 , thanks mayar sebab sanggup dengar masalah aku , thanks mimi sebab sanggup call aku , thanks danial fikry sebab sentiasa buat aku senyum , yang pasti thank you la semua ! this world means nothing for me if there were no you my friend :') honestly , hati aku tetap sakit walaupun ramai orang yang sentiasa ad di sisi aku . biapun aku senyum , hati aku tetap sakit . ya Allah , perlu ke aku bertahan ? apa ganjarannya kalau aku sabar ? apa yang aku dapat ? dia ? cinta dia ? apa ? jiwa aku dah kacau sekarang , aku da takde mud nak study . bila datang sekola , hanya kawan yang aku ingat . bila belajar , hanya kawan yang ad di samping aku , bila makan , kawan lah yang teman aku . everything pasal kawan aku . kalau aku takde kawan kat sekola , I swear aku tak dapat hidup lagi di dunia johor ini . aku rela balik kelantan . aku rasa aku kena kuat sekarang . I have to let him go for REAL . kalau dia betul2 sayang aku , dia pasti dapatkan aku balik . tapi tu mustahil . dia pernah cakap , kalau aku pergi dari dia , dia cari orang lain pulak . caraaaa la , yang penting aku da tanak hidup macam babi . I want to live like I'm in heaven :')

No comments:

Post a Comment