official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: hanya mampu tersenyum :)

Tuesday, April 26, 2011

hanya mampu tersenyum :)

mimi , kalau awk bace post saya ni , maybe akan tenang sikit . tapi saya tak tuju kat dia post ni , this is public . sapa2 pon akan kembali bersemangat kalau baca , INSYAALLAH :) 


to my readers ,
kalaulah jodoh korang bukan dengan dia , pasrahlah . kalau dia bukan lagi milik kita , redholah . ingatlah , kita tak perlu seorang lelaki yang hanya manis di mulut , tapi bukan di hati sebagai peneman hidup kita . bukan saya nak tujukan dekat sape2 ni . saya tuju dekat saya sendiri . apa yang mimi rasa sama macam saya rasa sekarang . bukan sekadar sedih yang melanda , tapi perit dan sakit di hati yang sukar disembuh . saya rela lepaskan dia , sebab saya tak sanggup menahan risikonya . saya tak marah sebab dia sayang orang lain selain saya , tapi saya kecewa dengan dia , dia pernah berjanji , '' b janji ake jago molek syg . b ake cubo sdayo upayo xsei laye tino lain . slagi syg xlari dari b , b xkei cari orei lain . '' tapi semuanya hancur selepas saya dapat tau yang dia sayang perempuan tu dari saya . saya tak dapat kata apa2 lagi selain berdoa untuk kebahagiaan awak . kebahagiaan yang kita cuba bina dahulu akhirnya hancur di tengah jalan . saya rasa saya tak akan menyesal dengan melepaskan awak semalam . saya rasa itulah jalan terbaik . saya tanak awak menyayangi dua orang dalam waktu sama , saya bukan wanita yang sukakan perkongsian kasih sayang , take note of this :) kalau sayang saya , lepas dia . sayang dia , lepas saya . mungkin awak pernah buat saya bahagia , tapi itu dulu . kalau awak bolei bahagia dengan dia , saya janji takkan kacau awak lagi , I'll go with my own way . kumbang bukan seekor . saya bukan orang yang akan menunggu benda yang tak pasti akan wujud di mata saya . saya akan sentiasa pandang ke hadapan dan yang pergi biarlah ia pergi . saya bukan tak sayang awak , kalau ikut kata hati , hanya nama awak yang terukir di hati ini , tapi nak buat camne , jalan ini bukan saya pilih tapi awak . awak yang pilih untuk menyayangi perempuan lain selain saya . bila saya bace blog mimi , saya ingat awak . gaya awak sama dengan sepupu awak . cume yang lainnya , awak tak dapat jujur dengan saya yang awak sayang perempuan tu . dan awak juga tanak jelaskan perkara sebenar dekat saya . dahlah , saya tanak tulis panjang2 blog ni , hati saya dah terluka awak . selama ni saya sabar dengan awak , saya cuba untuk percayakan awak . demi hubungan kita saya buat semua tu . sedangkan saya bolei cuba untuk awak , nape awak susah nak cuba untuk saya ? takpe lah , saya tak salahkan awak . cuma saya nak ingatkan dekat semua orang , CINTA seseorang itu amatlah bernilai , bukan senang untuk cinta itu hadir di hati kita , kalaulah kita dapat cinta dari seseorang jagalah ia sebaik2 anda menjaga diri anda :)

No comments:

Post a Comment