official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: Trust .

Sunday, April 24, 2011

Trust .

Trust is the most powerful weapon in a relatonship . kalau kepercayaan kita hilang ke atas seseorang itu , hilanglah orang itu di mata kita :) mula2 aku da cuba untuk percaya tapi mesti akan ada yang cuba untuk runtuhkan semangat kepercayaan aku pada dia . maybe bukan salah orang2 itu , tapi salah dia sebab tanak jaga diri betul2 --' bialah , past is past . biarkan yang pahit berlalu pergi , yang pasti sekarang aku da nak start percayakan dia . aku da tanak caya apa orang cakap . aku hanya percaya kata hati aku . ya , hati aku cakap aku akan bahagia dengan dia . pemikiran negatif aku akan ku buang jauh ke dalam lautan . aku janji apa pun yang terjadi aku akan percayakan dia . walaupun begitu tipis peluang aku untuk percayakan dia , akan ku cuba juga untuk percaya . tapi kalau dia mengambil kesempatan untuk menduakan aku sementara aku sedang mempercayai nya , nak buat camne lagi kan . I try my best to defend our love but if thats what you choose , then ends is the answer for our relationship :)


p/s for couple : trust is all you need for each other :)

No comments:

Post a Comment