official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: blank :|

Saturday, June 4, 2011

blank :|

thanks to Nur Ailin Sahibudin . setelah aku membaca blog yg dishared oleh Ailin , sebak di dada masih terasa hingga sekarang . ya Allah , aku nak sangat cinta aku cinta sampai mati .. bila aku baca blog tu , terdetik hati aku , '' perlukah aku berusaha mendapatkan first love aku setelah setahun aku clash ngan dia '' . tapi perlukah aku tinggal orang yang aku sayangi sekarang untuk berpatah kembali ke masa lalu ? ahhhhhhh blank2 . tapi macam mane lau first love aku da benci aku sekarang ? dengar2 first love aku tu da anti ngan pompuan . terutamanye aku --' aku da bengong ni . aku rase aku perlu bertahan jek dengan laki yang aku ad sekarang . mungkin first love bkan la cinta yang perlu aku kejarkan . tk bererti first love ni adalah last love kite . masih bnyak lgiy prjalanan yg perlu aku tempuhi . tak tahu tak tahu !! dah la . sekarang aku serah pada takdir . lau takdir aku dengan first love aku tu , dengan dia la aku kawen . klau tkdir aku dengan laki yg aku sayangi skrang , dengan die la aku kawen nnti . klau bkan dua2 takdir aku untuk kawen nnti , dengan jodoh aku tu la aku kawen . 




INGAT ! CINTA ADALAH SATU ANUGERAH TERINDAH .
JANGAN LALAI DENGANNYA !!
DENGAN CINTA LAH KAMU KENAL ERTI KEBAHAGIAAN :)

No comments:

Post a Comment