official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: kelantan takkan ku lupa :')

Friday, June 10, 2011

kelantan takkan ku lupa :')

okay . hari ni hari last aku bertapak di kelantan . malam ni aku da fly fly to johor :( ouh my sebak nye rase di dada ni nk tnggl korang . tapi takpe , nanti cuti raya insyaAllah aku blik kelantan :) thanks to meera , fatin , fini , mimi , ariessa , lyn , adib , dene , meja , asyraf , nazrul , apank , helmi , ijat , hijaz , aqel , aime sebab snggup jumpe aku . aku sayang korang :) tapi aku xsmpat jumpe smua kwan aku . farah , mayar , widaad , fina , sina , nana , sarah , sha , pg , adil +++++++++ . ramai lgiy ar -.- em aku ad gmbar2 knangan aku ngan dieorang :) 




have a look :







sweet couple ?  haha we are all friends :)

mereka ? gewang2 kesayanganku ;)


aqel & helmi ? mereka yang ku sayang :)


haha lawak ? COOL babe :D

ariessa & meera :) always standing by my side .

danial fikry !! you're mine la . my friend :)




mereka yang aku cinta sampai akhir hayat :)


aku bahagia bila mereka ada :)
nanas ? sory xminat . tapi ijat ? yeah :D










No comments:

Post a Comment