official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: tak ramai laki yang baik kat atas dunia ni kan ?

Tuesday, September 20, 2011

tak ramai laki yang baik kat atas dunia ni kan ?

first of all aku nak mintak maaf bnyak2 sbb da lame tk update blog aku neh . kpada siapa yg mnjadi pminat stalker aku , sory sbb takde hot story nk disampaikan .. kalau ikutkan mmang ar bnyak cite aku nk kongsi , tapi mase tidak mngizinkan aku untk mnulis blog :) em back to the topic , TAK RAMAI LAKI YANG BAIK KAT ATAS DUNIA NI aku rasa ramai yang setuju kan ? aku bukan nye ape , aku cume menyampah tngok laki mainkan perasaan prmpuan . nk buat mcm mne , dri da trasa HEBAT bolei bwat org nanges .. kpada sesiapa yg trasa tu sory lah , bkan nk kutuk ke ape stkat ingin meluahkan ape yg trpendam saje . aku tak tau ape yg best sngat mainkan perasaan permpuan ni , mybe cantik sngat kot muke prmpuan bile die nanges ;D alhamdulillah setakat ni aku masih belum terkene ngan prngai laki2 mcm ni .. sbnarnye bnyak care cmne nk main . yang aku tau , first laki tu text prmpuan tuu , bile da boring die bwat tk lyan prmpuan tuu lame2 prmpuan tu pon trgile gilekan die lpas die da gile , dngan senang hatinye laki tu cari prmpuan lain :) second , laki tu tau prmpuan tu ad prasaan kt laki tuu tpi die bkan nye nk tolak scare baik , tolak care mcm babi adelah . prmpuan tu text die , bgi hdiah , snyum kt die tapi die buat ape ? die text kwan prmpuan tu , bgi hdiah kt kwan prmpuan tu , snyum kt kwan prmpuan tu . sweet je kan prngai laki2 zman skrang :) klau yg third pnye , laki tu couple ngan prmpuan tu sbab 'barang' . perghh  mcm2 ayt laki akn bgi smata2 nk mrasai knikmatan seseorang prmpuan tuu .. 'ouh syg , abg jnji abg akn jage syg smpai mati .' 'b  janji syg , b akn kawen ngan syg' dll . alaa mcm la korang xtau , prmpuan kn mdah cair , bile da cair mule lah tngan2 yg berkeliaran di atas bukit2 trtntu :) bile da masuk sane masuk sini , anak hodoh anak cantik pon dibuang . alalala comell je laki2 zaman skrang kan :) tapi bukan laki je prngai mcm ni , tk mustahil pon klau prmpuan pon ad yg mcm ni . maaf skali kpada yg trasa , aku tulis ni pon ade sbabnye :)


TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG MATI .



No comments:

Post a Comment