official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: ohh man . akhirnya , freedom !

Thursday, November 3, 2011

ohh man . akhirnya , freedom !



wow :o aku cm tk caye je aku da abis exam . 
haha goodbye buku , say hi to phone ;)
freedom , freedom gak . 
tapi boring la plak , biasenye mlam2 aku stdy .
rindu la plak kt buku ;P
haha tapi tkpelah , bleh gyut ngan tersayang . heeeeeee :)
spanjang bulan ni aku asyik gyut ngan fatin je ,
kawan aku seekor lgiy tuh bkan nye nk call aku ke ape .
takpe meera , mati kau nnti aku blik .
janji tak janji , lepas tak lepas ,
yang pasti kau kena beli aku adiah !
hahahaha birthday aku da nak dekat meera .
hehe bukan meera sorang ,
sape yang bace post ni , ehem 
paham paham je la ea :DDD
cakap sal birthday aku ,
tak sabar la plak nk blik kb ,
yeayyyy ! aku nk ajk ramai2 pegi smbut birthday aku .
1 head 1 present :DDD 
okay lah readers , smpai sini je :)
sory kalau ayt aku tk menyenangkan hati , kbye .

No comments:

Post a Comment