official blog | manaminimono Folow | Dashboard
- Script Of Life -: ohh yeah ! form 3 babeh :D

Wednesday, November 9, 2011

ohh yeah ! form 3 babeh :D

hello peeps ,
sedar tak sedar tahun depan aku da masuk form 3 .
cam tk caye je ,
hahaha tinggal brape lngkah je lgiy nk naik form 3 .
bku teks da pulangkan dan juga dipinjamkan buku teks form 3 ,
ahhh cam biase ar ,
ade je bku teks yg hilang --'
rm14.30 dikenakan pada tahun ini :D
bile ckap sal form 3 ,
dlu aku penah angan2 ngan kawan aku nk gempak kn rsult PMR ,
tpi syg nye aku da pndah :(
haha klau aku stay kt maher pon , 
mcm la aku dpat straight A's xD
hmm rindu la plak kwan2 kt maher .
dlu stiap kli ad smyang hjat ,
name geng aku msti tkde dlam list org smyang .
hahah ape lgiy ea ?
 ponteng , baju , sluar , tdung , couple ,
smue nye lah .
haha tpi skrang kite da brubah ,
azam 2012 aku nk jadi pelajar cemerlang !
haha jngan main2 .
bakal menjadi pengawas disiplin ni ;P
haha k lah , almost to 12 am .
thanks for reading ;) byeeee .

No comments:

Post a Comment